Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Jessica - 7 oktober 2012 21:53

Nu har jag gjort det - dragit i bromsen.


Har känt mig ok, ärligt! Men så idag..... har inte haft någon ork alls.... har dessutom känt mig svimfärdig hela dagen. Knappt kunnat sitta upp. Har känts som när jag känner av mitt låga blodtryck. Brukar känna av det om jag suttit och reser mig upp för fort, men då går det över ganska snabbt. Idag har det inte gått över, har känt som jag inte haft något tryck alls i kroppen. Har ätit och druckit bra, för det har känts som det skulle hjälpa, men det har det inte gjort.


Har knappt vågat sitta på vanlig stol, bara suttit i soffan eller legat i sängen....

Skulle åkt iväg o köpt grejor till kaninen, men har inte vågat ge mig ut....


Lyssnar på min kropp och själ, och vågar inte pressa den mer. Så i eftermiddag har jag meddelat min chef och mina närmsta arbetskamrater att jag inte kommer till jobbet denna veckan.


Vi har en omänsklig arbetssituation, och har tyvärr haft det läääänge.... Nu känner jag att jag klarar inte detta. Jag tycker ändå jag klarar av en del. Jag tror väl ändå att jag skulle klara av att jobba under "normala " förutsättningar, men när man är så här underbemannade som vi är, så klarar jag inte det i längden.


Just nu känns det inte som det är så mycket mitt privatliv som påverkat mitt mående, utan sitationen på jobbet.


Tyvärr vet jag ju också, att när man är borta från jobbet får man det ju ännu värre när man kommer tillbaka.... men det får bli ett senare bekymmer.


Ska se till att jag även får igång min antidepressiva medicinering - igen....suck. Hade önskat att jag inte behövde, men känner att jag behöver öka på min energi, ork och kraft. Ska kontakta jobbet i morgon bitti, så jag får hjälp att komma igång med medicinen. Sen får vi se vad som händer....


fortsättning följer...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards