Alla inlägg den 1 september 2012

Av Jessica - 1 september 2012 15:28

Är så trött..... näst intill ofattbart trött. Sådär trött, så man har svårt att hålla uppe ögonlocken...


Varför?? Tycker inte jag ligger så mycket back med sömnen. Visst blir det lite för lite sömn, men inte så att jag borde vara så här trött.


Sen börjar man undra om man är på väg att bli sjuk, eller om man kanske redan är sjuk.... Har även haft konstigt ont i höger ben, på olika ställen i benet. Här om dagen var det i knät, idag på utsida lår. Det är ju inte så att jag på nåt vis har tränat, så då undrar man ju om man är sjuk. Funderar lite ibland på Borrelia. Har ju plockat en och annan fästing denna sommaren, men har inte haft några ringar på huden...


Har även haft en vecka med mens, som inte varit av denna världen... Aldrig tidigare varit med om så mkt.... Har jag inte fått blodbrist nu, så får jag det nog aldrig...


Tja, sen finns det ju då ytterligare en otrevlig ev. orsak....

Är på väg neråt i mitt mående??.....


Tycker generellt att jag mår bra. Denna veckan har varit jättebra. MEN, jag har ju lärt mig. Trötthet var ju ett av mina tecken på att det var påväg utför för några år sedan. Ska lyssna betydligt bättre på min kropp och själ denna gången. Har redan bestämt att jag ger det 1 vecka till. Om jag inte känner mig piggare om 1 vecka, så ska jag prata med en doktor!


Nu väntar vi besök. Fick sms för några timmar sedan och fråga om det gick bra att komma hit o hälsa på. Alltid trevligt när man får besök. Så jag ska försöka rycka upp mig. (Tur att killarna också är trötta. Så vi alla är på samma nivå och går på halvfart här hemma. Tyvärr inte så att vi precis njuter och nyttjar det underbara vädret idag. Fast vi har varit ute på fm. när Axel spelade match)


Ovido - Quiz & Flashcards