Alla inlägg den 7 september 2012

Av Jessica - 7 september 2012 19:57

Så mycket som kan hända på 1 ynka vecka...


Fick hit min 6 1/2 åring nu ikväll. Sedan tidigt i våras har han varit i "lilla tonåren".....hua... Inte alls rolig att tas med.


Så ikväll kommer han hit. Han har varit hos sin pappa sedan i måndags eftermiddag. Jag lämnade honom i skolan i måndags morse. Har inte träffats sedan dess - eller tja, det var väl en sanning med modifikation. Vi träffades ju igår när vi hejade på Oscar som spelade match. Trots att vi stod under mitt paraply och tryckte, så märkte jag inte så mycket då.


Men idag.... vilken förändring på dessa ynka dagar. Min lilla tonåring har försvunnit. Istället har jag fått en fantastisk, klok, underbar unge!! Helt ofattbart när det händer!


Från att ha varit obstinat, är han nu bara härlig. Vill krama honom HELA tiden!

Vilken kille!


Nu ska vi mysa en stund o titta lite på fångarna på fortet. Sen ska han i säng, och jag ska också lägga mig tidigt. Ingen sovmorgon i morgon, utan då är det dax för hans simskola.


ÄLSKAR att vara tillsammans med lille P!!!

Ovido - Quiz & Flashcards