Alla inlägg den 28 september 2012

Av Jessica - 28 september 2012 20:02

Har inte kunnat släppa..... (se förra inlägget)


Var inne och googlade på "lurad på blocket".... fann ganska omgående en artikel om en gubbe som blivit lurad på exakt samma sätt. Han blev dock lurad på mycket större pengar än jag.... men vad hjälper det mig?


Tja, alltid en liten tröst i detta h-vete, är att det finns fler idioter än jag i denna världen.


Nu ska jag sätta mig och kramas med barnen... Bästa sättet att trösta en sårad själ och självkänsla....

(Det botar tyvärr inte ett tomt konto....Inte nån som känner någon som vill bli av med lite pengar.....)

Av Jessica - 28 september 2012 19:20

En tung dag, som bara blivit värre och värre och värre.


Var trött redan när jag kom hem, nu är jag helt matt och slut. Jag är en sån STOR IDIOT!!!

Orkar inte ens berätta om hur jävla dum jag är.... har i alla fall blivit lurad på 4000 kr.....


Stressig dag på jobbet, trodde knappt jag skulle hinna få i mig någon lunch, men bestämde att jag måste prioritera att äta.


Hämta P på fritids, fick höra så fina ord från fröknarna om min lille P. Värmer ett mammahjärta!


Sen hem, och inse att jag blivit lurad utan dess like.... Gjort alla anmälningar jag kan, försökt stoppa överföringen... Mest troligt kommer det inte gå... Så där försvann pengar som jag inte har..


Orkar inte berätta. Vet inte om jag någonsin känt mig såhär DUM I HUVUDET!!!


All ork försvann ut ur kroppen.... INTE läge för fler motgångar just nu!!!!


Tur jag har mina älskade killar. MÅSTE försöka glömma och gå vidare. Har verkligen lärt mig något på detta. Fast det var en dyr lärdom..... Kan inte gå och älta detta, då tar det all min ork, energi och mitt humör. Det är som det är, bryt ihop, res dig upp och gå vidare...


Känner bara för att lipa just nu....

men inte hjälper det heller.....


När jag vaknar i morgon, ska jag inte tänka mer på detta. Det är inte värt att orsaka ett sammanbrott.


(lättare sagt än gjort, när man bara har sig själv och sin dumhet att skylla, men jag ska verkligen försöka)


Ovido - Quiz & Flashcards