Alla inlägg den 17 september 2012

Av Jessica - 17 september 2012 19:26

Hade möjlighet idag, så då passade jag på att flexa ut från jobbet 1 timma tidigare. Slutade 17.30 istället för 18.30 Den timman gjorde massor. Hade energi kvar när jag lämnade jobbet. Så på hemvägen hann jag med 3 ärenden. Väl hemma klippte jag ner överblommade blommor i rabatten - som nu ser "höstklar" ut. Plockade även in tomater. Några mörkt röda, redo att ätas, desto fler orange som lades i alla fönster här hemma. Får nästan inte plats med mina krukor, för alla tomater...


Nu har luften gått ur mig och orken försvunnit. Är tröööött! Får bli en tidig kväll i kväll. Dock suveränt skönt att komma iväg lite tidigare från jobbet, och känna att en del av de där "måstena" redan är utförda. Gott!


Jag har ju alltid klagat över att dygnet har för få timmar. Nu har jag ytterligare fått bevis för det. 1 timma extra, gör sitt!

Ovido - Quiz & Flashcards