Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Jessica - 10 juni 2012 21:01

Ja, det gäller ju att försöka tänka positivt, annars blir livet så tungt. Så nu har jag funderat över det här j-kla vädret hela dagen. Fast nu i kväll kom jag fram till att det finns nåt bra med sånt här urkass väder.


Man kan med gott samvete sitta inne i soffan och titta på match, efter match, efter match....


Så man kan fundera på om det är vädret som gjort att jag hittills mer eller mindre sett varje match i EM så här långt. Har nog aldrig hänt tidigare att jag följt alla matcherna...


I morgon kväll blir det fotboll för hela slanten. Åker direkt från jobbet för att se Axels lag spela sin sista match innan sommaruppehållet. Vet ju hur engagerad jag är under dessa matcher....


Sen direkt hem och bänka sig i soffan - Sverige kliver ju äntligen in i EM!

Av Jessica - 10 juni 2012 10:29

Jag har funderat.... ska detta verkligen få kallas för sommar??...


Det finns ju så mycket EU-regler och direktiv. Borde det inte finnas någon regel som bestämmer att det måste vara minst 20 grader från mitten av maj till mitten av september??...

Ovido - Quiz & Flashcards