Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Jessica - 23 juni 2012 20:43

Ja, så har hon varit igång igen... amatörfrisören.

I kväll hade jag 2 "offer"... blev ok, i alla fall ingen som fällde stora tårar.


Har haft mina "små" killar här idag, härligt. Hela eftermiddag har vi spelat Monopol. Slutade med att mina pengar tog slut.... Nu sitter de i soffan och spelar DS i väntan på matchen Spanien - Frankrike. Själv ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi poppa oss lite popcorn och mysa. (Jag vet att jag igår skrev att Grekland gjorde första målet, men så var det ju inte. Jag hörde fel när jag satt här vid datorn, bloggade och samtidigt försökte lyssna på tv:n)


I morgon utökas barnaskaran med storebror som också kommer hit. Jag har lovat ställa mig vid stekpannorna och steka tunn pannkakor!!! Mums!


Ovido - Quiz & Flashcards