Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Jessica - 2 juli 2012 23:54

Idag efter jobbet åkte jag över till min kära bror och hans sambo. Vi har inte setts på ett tag, trots att vi bor i samma stad. Illa.... Så idag skulle vi träffas en stund.


Vi var hemma hos dem och åt kvällsmat. Härligt att ses och prata. Varje gång tänker man, att vi måste bli duktigare på att göra detta oftare... Tja, vi försöker ju i alla fall. Vi lever ju 2 helt olika liv, de är två DINK:ies... (Dubbel income no kidz) Så de jobbar som attan, och när det inte jobbar har det ett mer än fullbokat socialt liv. På helgerna går de ungefär upp, när vi ska äta mellis på eftermiddagen, och tvärt om... men vi försöker.


Så det blev några härliga timmar tillsammans med Jocce & Anja.


Väl hemma var det dags att sköta sina dagliga sysslor, som just nu innebär, städa kaninburen, plocka maskrosblad, döda mördarsniglar och dessutom packetera fotbollskort som ska sändas iväg i morgon. Det är ett grejande med dessa försäljningar på Tradera. Alltid skönt när folk betalar och man kan sända iväg sakerna och "bli av" med det. Vet ju dessutom en 10-åring som blir väldigt nöjd när han får sina pengar....


Nu är det hög tid att slänga sig i sängen, för att orka med ytterligare en fullbokad dag på jobbet. Jag ska faktiskt ta lite sovmorgon i morgon, hela en halvtimma!.... Vet att det blir en extra sen em/kväll, eftersom jag avslutar min arbetsdag med att åka på hembesök vid 16.30 Samma tid som jag egentligen slutar....

Ovido - Quiz & Flashcards