Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Jessica - 29 juli 2012 00:31

Idag har det varit riktigt inneväder. Åter igen en seeen morgon. Killarna har verkligen gått in i semesterlunken. Blir inte kul när det blir dax att försöka vända på deras dygnsrytm, men det vill jag inte tänka på än.


Idag har vi gjort lite ärenden. Blev då dränkta i dagens SKUR, som föll över GBG. Genomblöta på 10 meter!


Skrev ett inlägg för ca. 30 minuter sedan, mitt i detta låser sig datorn.... Gjorde till slut som man inte ska göra, dvs. stängde av allt... Har nu tappat orken på att skriva om allt jag skrev. Samt att jag börjar bli trött.


Men här kommer några foton tagna idag:


Först morötter från min egen odling, samt dagens skörd av smultron och även lite hallon.


 


smultron och hallon fick bidra till den här:


 


Samt underbara blommor som jag fick i tisdags då vi hade fest här


 

Ovido - Quiz & Flashcards