Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Jessica - 6 juli 2012 20:51

Så, äntligen är det fredagskväll och arbetsveckan ligger bakom en! Gott! Visste att det skulle bli en tung vecka, då jag var helt själv på jobbet, men hade inte riktigt tänkt mig att den skulle bli så här..... Ja, ja.... får försöka tänka positivt - nu bör det dröja innan det är så här tungt igen....


Fick idag i alla fall lite handledning/pepptalk/feedback av både vår psykolog och min chef. Kändes mycket bättre efter det. Jag vet att jag är bra på mitt jobb, och jag gör det jag måste.


Denna helgen får jag inget sällskap av någon av mina killar. Den lille åkte ju till Stockholm redan i tisdags och de andra åkte idag. De ska spendera några dagar där uppe och umgås med släkten, samt även heja på sitt favoritlag, Häcken. Som så lämpligt spelar mot AIK när de är där uppe.


Själv har jag en massa borde att göra här hemma.... Har ju inte blivit något gjort här hemma på helgerna när jag haft mysigt med mina grabbar. Sen den enda dagen då jag varit själv, har jag bara velat "vara". Men nu finns det ingen återvändo, och desstuom gör ju det usla vädret att jag känner att jag inte heller kan "skylla på" att jag behöver vara ute och njuta av vädret och ladda mina energidepåer på det viset.


Så jag har faktiskt satt igång med ett borde redan nu ikväll. STÄDA... Inte roligt alls, men när det är gjort känns det desto trevligare. Tar hallen och badrummet idag, lite i taget.... inte slita ut sig på sånt tråkigt.

Ovido - Quiz & Flashcards