Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Jessica - 27 juli 2012 12:25

är vad det blir här hemma idag. Igår var vi i Sillvik hos vänner, och åter igen en seen kväll. Killarna är så ordentliga. Inget gnäll alls när jag säger att vi ska åka hem.


Idag blev det sovmorgon för oss alla. Har bara varit sena kvällar hela första semesterveckan. Idag blir det en dag i lugnt tempo, jag ska se om jag kan greja lite här hemma.


Igår var vi hos Pia & barnen. Bård jobbade. Barnen hade rejält vattenkrig, sen tog vi en promenad ner till havet så barnen fick bada. Jag bjöd på glass på hemvägen. Väl hemma var det dax att tända grillen och fixa middag. Barnen spelade DS mot varandra. Sen middag, då alla var jättehungriga. Det är bra! För då äts det utan gnäll!


Barnen avslutade kvällen med att titta på en film. Jag o Pia fortsatte prata över en kopp kaffe. Tog en mördarvända i deras trädgård och en kort promenad med en liten vovve - de var hundvakt.


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och sedan sätta lite fart - om det går....

Ovido - Quiz & Flashcards