Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Jessica - 5 augusti 2012 15:02

Åh vad man kan bli trött ibland.... Energitjuvar - har ni såna i er närhet?? Försök att undvika så mycket det går. fungerar inte att ha människor i sin omgivning som bara "tar".. Är man stark klarar man det till en viss del, men åndå måste man då fylla på med energi efter att ha mött sina energitjuvar.


Jag tycker jag blir starkare och starkare, men inte så jag klarar allt för kraftfulla energitjuvar ännu.... Gör allt för att ha så lite kontakt som möjligt med dem, men ibland går det inte att undvika... suck!


Oscar har åkt iväg till mormor & morfar. Axel & Peter är nere hos sin pappa. Axel ska stanna över natten, Peter ville bli hämtad om några timmar. Hade då tänkt att jag skulle få lite gjort här hemma, men en energitjuv stal all min energi innan jag ens hann att sätta igång....


Måste lära mig något sätt så att vissa människor inte har sån inverkan på mitt liv. Försöker att ruska av mig och fortsätta där jag var... men det funkar inte så bra. Vissa saker funkar ok att ruska av sig, men när det gäller barnen så är det stört omöjligt. När det gäller denna energitjuven så är det ju bara barnen som vi MÅSTE ha kontakt kring... Vilket INTE är lätt....


Nu ska jag försöka koppla av en stund, rensa tankarna och "komma tillbaka" med nya krafter.... SUCK!

Ovido - Quiz & Flashcards