Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Jessica - 23 augusti 2012 20:33

I min hjärna är augusti en sommarmånad.... har jag fel?


Ja, om man ska se till vädret, så har jag nog fel. För inte känns det som sommar....

Har ikväll stått på Rambergsvallen och hejat på Oscar och hans lag som spelat match. Inte precis så man stod där tunnklädd. Jeans, tröja och tunn vindjacka. Solen sken emellanåt, men det blåste rejält. Var kall rakt igenom när jag kom hem för 1 timma sen. Först nu börjar jag tina upp....


Inte klokt. Ska det fortsätta så här, så är inte långkalsongerna långt bort.


Dessutom är det snart mörkt ute. Igår var det rejält mörkt vid 21. Jag vill inte behöva börja tända levande ljus ännu, för det är verkligen höst för mig. Ikväll tror jag dock att jag ska tända mina fönsterlampor. Blir ju lite trevligare i mörkret när man har lite mys-belysning.

Ovido - Quiz & Flashcards