Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Jessica - 29 augusti 2012 21:29

En höst som kommer innebära förändring, ja det är vad jag har att se fram emot.....


Missade gårdagens APT, och fick då idag istället höra den största nyheten från igår - chefen ska sluta.... Hon har fått ett annat jobb och lämnar oss under hösten. Så nu ska hennes tjänst annonseras ut. Det blir en spännande och oviss tid för oss alla framöver. Blir det några sökande? Vem får tjänsten? Hur blir det sen med den nya chefen och den chefens idéer, visioner och annat som ska implementeras på jobbet.


Tror det nya jobbet kommer passa min chef bra. Vem jag skulle vilja se som min nya chef har jag också en idé om, i alla fall om det är så att någon i huset ska ta över rodret. Eller, tja.... jag har 2 kandidater som jag skulle kunna tänka mig... Fast det är ju inte jag som kan bestämma det.... tyvärr. Det är ju deras eget beslut. Fast jag kan ju alltid önska...

Ovido - Quiz & Flashcards