Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Freeport

Av Jessica - 8 augusti 2012 17:16

blev dagens utflyktsmål. Killarna inte jätteförtjusta, men så otroligt snälla när vi är ute o handlar. Inte ett gnäll och inte mycket tjat.


Huvudsyftet med besöket var att hitta ett par nya skor till Peter. Har tittat i div. affärer på Backaplan men inte hittat nåt bra. Hade tur i Kungsbacka. Blev även badbyxor till Axel och baddräkt till mig - mest med tanke på vinterns semester, då vi räknar med att kunna bada!!


Är inte så ofta på Freeport, detta var väl kanske 4:e besöket. Kan inte låta bli att varje gång förundras över hur detta ställe kan gå runt eller tom. med vinst? Är ju alltid så lite folk där. Aldrig någon trängsel.


Nu står middagen på spisen och puttrar. Blir köttgryta. Gillar när maten kan "klara sig själv". Sen ikväll blir det såklart fotbollsmatchen Barca - Manchester U. Fast vi kollar på 1:a parkett här hemma i soffan. Tyckte det blev lite väl dyrt att köpa biljetter till mig o killarna.... Hoppas det kommer fler tillfällen och att plånboken då på nåt konstigt sätt har ökat lite i volym...

 
 
EM (elsamarianne

EM (elsamarianne

8 augusti 2012 21:39

I Kungsbacka har jag märkligt nog alltid hittat nåt fint eller passande när jag shoppat. Freeport har också förvånat mig, men jag tror att de stora kedjorna tar från sina andra bättre placerade butikers vinst.
Inte fel att sitta hemma i soffan och kunna gå ifrån då och då... och äta gott.
kram elsamarianne

http://elsamariannes.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 11 oktober 2012 21:00

Är ju hemma och sjukskriven denna veckan. Veckan började JOBBIGT, hade ju sån ofantligt otrevlig yrsel. Kände mig sketfull, tror tom. jag tog extra steg och gick emellanåt väldigt bredbent för att hålla balansen.   Idag har varit en bra dag! I al...

Av Jessica - 9 oktober 2012 20:40

mot denna yrsel jag har drabbats av? Ingenting.   I söndags började det. Var så gräsligt yr hela dagen. Trodde jag skulle svimma... Höll mig mest sittande i soffan eller liggande i sängen. Igår var det bättre. Inte bra, men mycket bättre. Id...

Av Jessica - 7 oktober 2012 21:53

Nu har jag gjort det - dragit i bromsen.   Har känt mig ok, ärligt! Men så idag..... har inte haft någon ork alls.... har dessutom känt mig svimfärdig hela dagen. Knappt kunnat sitta upp. Har känts som när jag känner av mitt låga blodtryck. Bruka...

Av Jessica - 6 oktober 2012 17:01

.... med den lilla, lilla trädgården bor den lilla, lilla "tanten"...   Men jäklar i min låda vad mycket det är att göra även om huset o trädgården är väl så liten.....   Har idag rensat hängrännorna, välbehövligt kan jag lova... (det ser m...

Av Jessica - 5 oktober 2012 18:47

Hmm, precis de orden fick jag höra i em när jag efter jobbet uträttat ett ärende på posten.   Å det är ju dessutom precis så som jag kände/känner mig.... helt slut!... Att jobbet kan köra helt slut på en..   Åkte sedan raka vägen och hämta...

Ovido - Quiz & Flashcards