Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Jessica - 16 maj 2012 18:09

Hemma från jobbet före kl. 18!!!! Go känsla. Har redan hunnit byta om till mjukisbyxor, och dricker en kopp kaffe.


Om en knapp timme ska jag hämta Axel efter hans fotbollsträning. Sedan ska han stanna hos mig och sova här i natt. Det är ju ledigt i morgon.


Det är sån lyx att bara ha 1 barn ibland. Att bara kunna ge full uppmärksamhet till just det barnet. Känner mig inte "splittrad" och känner inte att barnen inte får det de behöver, trots att jag är ensamstående mamma till 3 barn. Näst intill alltid är jag själv med 3 barn, som ska dela på min uppmärksamhet, tid och kärlek.  Därför känns det lyxigt att för några timmar bara vara med 1 barn.


Så idag har jag köpt hem bröd att rosta, Axels favorit efter fotbollsträningen. Klart att man ska få känna sig lite speciell när vi har "egentid" tillsammans.

Ovido - Quiz & Flashcards