Alla inlägg den 12 december 2011

Av Jessica - 12 december 2011 19:18

 



Det tar på krafterna att ha en infektion i kroppen, och samtidigt försöka hålla samma tempo i vardagen som vanligt. Skulle enligt schema jobbat 11 timmar idag, men orkade bara 10...... Flexkontot står redan på minus...

Har nyss kommit ut ur duschen, ska snart städa kaninburen, sedan krypa ner i min goa säng med en varm vetekudde!!! Läsa lite i min bok och sedan slumra sött. I morgon ringer klockan extra tidigt. Luciatåget på dagis går redan 7.15


Har tänkt att framöver dela med mig av allt som hände mig för 2 år sedan, och följderna där efter, men är idag för trött för att samla tankarna och skriva något vettigt. För er som inte vet, kan jag bara berätta att jag drabbades av en rejäl utmattningsdepression.


Dagens lilla energitillskott fick jag från min student, som gjorde sin sista dag förra veckan, då jag inte var där utan var hemma och tog hand om sjukt barn. När jag kom till jobbet idag låg det en lapp till mig på mitt skrivbord. Dels värmande positiva ord om hur hon hade upplevt sin tid hos oss som student och om hur jag var att ha som handledare! Sen hade hon tydligen bjudit på kaka på jobbet. I frysen hade hon sparat några till mig, i en burk med mitt namn på! Gulligt!

Om du råkar läsa det här, så tack snälla, söta Susanna!

Ovido - Quiz & Flashcards