Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Jessica - 3 januari 2012 22:52

Hej kära läsare!

Tänker då främst på er som ser på fb att jag gjort ett nytt inlägg i min blogg. Om ni bara klickar på länken direkt via fb, så kommer ni bara till just det inlägget. Om ni har gått in på själva bloggen, där ni kan läsa alla inlägg, så har ni kanske uppmärksammat, att jag skriver ett och annat inlägg som INTE kopplas till fb!!!


Så ni kanske har missat något!....


Nåt som jag INTE missade ikväll var visst sömntåget!! Var ju så enormt trött när jag skrev förra inlägget. La mig sedan på sängen och läste lite i min bok.... behöver jag skriva mer??? Slutade såklart att jag la ifrån mig boken och stängde ögonen. Somnade direkt! La mig dock inte tillrätta, kämpade sedan som en tok att vakna till efter ca. 1 timmas sömn. Var inte lätt att vakna till. Ställde mig i duschen och då var det lättare att komma igång igen.


Hoppas nu att det inte var fööör länge som jag sov. Det visar sig alldeles strax, när jag ska försöka sova igen.


Natti, natti!   

Av Jessica - 3 januari 2012 17:53

Jag har ju så himla svårt att komma i säng och sova. Vilket leder till att jag blir så outhärdligt trött. Men som för oss alla, kommer o går tröttheten under dagen och kvällen. Ibland stunder då det bara inte går att hålla ögonen öppna, och ibland stunder då jag är hur pigg som helst.


Just nu är jag inne i en sån där period av outhärdlig trötthet. Vill bara sova, hela kroppen längtar efter att få sova....Men kan inte sova redan. Ska duscha, städa kaninbur, boka tid för bilbesiktning. I övr. inga andra "måsten" ikväll.


Har läst om att vi alla har ett s.k sömntåg och när det kommer är man trött. "Bara att hoppa på och man somnar så gott". Jo men visst! Jag har inga som helst problem med att somna, när jag väl tillåter mig själv att göra det. Men just nu känns det lite för tidigt.


Men va fasen....har det där jäkla tåget bara 1 avgång???....


  

Ovido - Quiz & Flashcards