Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Jessica - 19 januari 2012 22:47

 


Har nyss lagt på luren, efter att ha spenderat lite drygt 1 timma i telefonen med min kära vän, Kristin. Ni vet, när man pratar så där länge så man får ont i örat, och måste byta öra ibland. När örat blir helt varmt!


Vi hade sååå mycket att prata om, trots att det inte var så länge sedan vi träffades. Det är länge sedan jag pratade så mycket i telefonen. Det finns 2 orsaker. Först hade jag IP-telefoni.... som var s-it.... fungerade kass. Sen tror jag dessutom att det var glapp någonstans, så det gjorde ju inte att det fungerade bättre. När IP-telefonin väl var utbytt, så började min gamla telefon lägga av. Laddningen på batteriet höll väl max 10 minuter. Så i alla fall sista året, om inte mer, har det varit väldigt korta effektiva telefonsamtal från mig.


Nu använder jag åter det gamla telefonjacket, och i julklapp fick jag nya telefoner! Så nu kan det pratas! (Visst har jag mobil, men jag är alldeles för snål för att prata länge på den...)


Så eftersom jag spenderade "min tid" i telefonen, så blir det inte så mycket inlägg här på bloggen i kväll. Nu hägrar sängen. Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards