Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Jessica - 22 januari 2012 23:10

Idag har vi haft besök av min gamla barndomsvän och hans barn. Alltid trevligt att träffas, och barnen leker så bra tillsammans, så vi kan alltid sitta och dricka kaffe och prata.


Idag bestämde vi att träffas i pulkabacken. Härligt att vara ute. Barnen lekte och åkte snowracer, pulka och stjärtlapp. Underbart att det fanns lite snö. Även Axels kompis kom dit. Väl hemma fortsatte barnen att leka i snön, snögubbe på gården.


Verkar som det behövs rejäl energi påfyllning efter någon timme i backen. Barnen åt rejält....


Har varit en härlig dag. Gillar att ha hemmet fullt av barn. Tycker om att mina killar gärna tar hem kompisar. Att det är bra att vara här hemma, att det inte alltid är roligare att vara hos kompisar.


Lite senare på em idag skulle vi åka över till min bror och lämna lite saker. Axels kompis ville inte åka hem, vilket var tanken från början. Utan han ville följa med till brorsan. Självklart fick han det.


Har nu suttit och grejat med min iphone, som jag fick av brorsan i jul..... gick inte så bra.....

Blir lätt såååå irriterad på tekniska saker som jag inte förstår mig på...


Ska nu försöka lugna ner min upprörda själ och snart istället få några timmars GOD sömn.

Ovido - Quiz & Flashcards