Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Jessica - 30 januari 2012 21:12

Förundrad över att jag fortfarande är vaken. Hade svårt att stänga av tankarna igår kväll, och somnade seeeeent i natt. Blev väl typ 4,5 timmars sömn.... Alldeles för lite!


Dagen har gått i ett rasande tempo, och jag har bara hunnit med hälften av det jag "borde" gjort, men jag har prioriterat och bara gjort det mest akuta. Har faktiskt inte känt mig stressad på jobbet.


Väl hemma med barnen fortsatte kvällen i ett rasande tempo. Middag, läxor, träning, fler läxor, läggning, plocka iordning efter dagen och förbereda inför morgondagen.....


Måndagar och tisdagar är våra "värsta" dagar, med träningar som gör att det blir extra körigt de få timmar vi är hemma. Veckorna börjar alltid med ett himla tempo, sedan vet jag att på onsdagar lugnar det ner sig. Då hinner vi "bara vara" lite mer. Då kan man t.o.m hinna sitta ner med en kopp kaffe en stund när vi kommer hem. Killarna har även möjlighet att leka med någon kompis någon kväll i veckan. Annars brukar den mesta samvaron med kompisar bli på helgerna, då har man mycket mer tid och ork.


Nu ska jag försöka krypa ner i sängen snart, så det blir lite fler timmars sömn i natt. Vet ju hur oerhört viktigt det är att man får sin sömn.


Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards