Alla inlägg den 10 april 2012

Av Jessica - 10 april 2012 23:37

Idag var jag och killarna på "lek & buslandet". Kan inte hjälpa det, men gillar inte det stället. Visserligen kändes det lite mindre otrevligt idag, men tycker ändå inte om det...


Kändes kanske lite bättre för att killarna är äldre, och tog hand om lillebror, samt för att det inte var så jättemycket barn där. Fast trots att det var långt ifrån fullt, så är det en oerhört jobbig volym där inne. Sen är det så jäkla stort. Finns ju inte en chans att ha någon överblick över sina barn. Jag sätter mig på ett ställe, och sedan får jag helt enkelt sitta kvar där. Killarna får leta upp mig om de vill något.


En enorm lokal, visserligen stora fönster i ena änden, men sedan inga ljusinsläpp alls. Har flera gånger funderat över om något skulle hända där inne..... ruskiga tanke. Räcker bara att strömmen skulle gå. Vilken fruktansvärd panik det skulle bli hos alla barnen.....


Inte bra att ha såna funderingar, samtidigt som man måste ha viss riskberäkning.... Hur som helst, skulle aldrig lämna mina barn själva där. För även om jag inte rusar runt med dem i 3 timmar, så finns jag ändå nära....


Nu har vi i alla fall varit där. Har man lovat, så har man.... Så nu ska jag aldrig mer lova nåt om just det stället...

Ovido - Quiz & Flashcards