Alla inlägg den 20 april 2012

Av Jessica - 20 april 2012 22:06

Tittar inte så mycket på tv, men Let´s dance gillar mina grabbar, och då har det blivit så att jag också ser det. Är ju mysigt att sitta o titta på det tillsammans på fredagskvällen. Jag gillar Let´s dance, så även när grabbarna inte är här tittar jag på programmet. Varje säsong hittar man ju någon som blir ens personliga favorit.


I år finns det ju bara 1 - Anton Hysén!!!!


Så härligt att se honom dansa. Han sprider en sån glädje och energi när han dansar. Man blir glad och varm i hjärtat när han sprider glädjen och energin!!!


Kan väl inte finnas någon annan som ens är i närheten av att vinna i år. Heja Hysén!

Av Jessica - 20 april 2012 19:29

Jag gjorde det igen, som så många gånger tidigare.... - trots att jag inte ska! Jag åkte o handlade när jag var hungrig. Jag vet ju hur det brukar sluta....


Men ikväll hade jag KARAKTÄR!!!.. Jisses! Lyckades handla utan att stoppa ner något extra sött i påsen. Köpte bara tråkiga saker, som sköljmedel, toa-papper, färs, kaffe..... Men trots tråkiga inköp kände jag mig riktigt nöjd när jag kom ut från Coop.


Kanske var det tack vare godisbiten som jag stoppade i munnen innan jag åkte hemifrån. Den yttepytte lilla sockerkicken som den gav, räddade nog mig från onödiga inköp ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards