Alla inlägg den 18 april 2012

Av Jessica - 18 april 2012 23:03

har bara inte hunnit med att följa upp här på bloggen.


De senaste 2 böckerna som jag läst är:

 


Vändpunkter är första boken av Agneta Sjödin, som jag har läst. Denna var bra, och lättläst. Många små korta berättelser om olika människors livsöden.


Gunilla Bergenstens bok var riktigt underhållande. Jag närmar ju mig de 40. Boken är skriven under "sista året innan 40", just där jag befinner mig nu. Var ju en och annan gång som jag log för mig själv när jag läste. Kan rekommenderas för de som närmar sig de 40!

Av Jessica - 18 april 2012 20:00

Kom hem från jobbet, slut och matt. Kände att jag inte hade ork till något. Loggade in på min blogg och hade fått en kommentar. Alltid roligt att få en kommentar. Kan ju se på statistiken att några ändå läser min blogg. Kul att ni finner något då och då som är intressant för er att läsa.


Idag hade jag fått en kommentar, som faktiskt piggade upp mig! Jag skrev i måndags ett inlägg om utbildningsdagen på Hotel Clarion Post. Jag rosade föreläsningarna, men hade desto mer ris att ge till arrangemanget av konferensen. Idag hade jag så fått en kommentar från någon på posthotellet!.... Kul!


Hur hittade de mitt lilla inlägg i min lilla blogg?? Kul att de dessutom bemödar sig med att lägga en liten kommentar! Gav mig faktiskt lite mer energi, så jag klarar av kvällen utan att bara "dö" i soffan.

Ovido - Quiz & Flashcards