Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Testat greppet

Av Jessica - 21 januari 2012 14:31

 


Varit ute på vägarna och slirat omkring. Gäller att ta det försiktigt idag. Dels är det ju ett tag sedan man körde på vinterväglag, och dels har jag en okänd bil. Okänd i den bemärkelsen att jag ej tidigare kört den i sånt här väglag. Rejält halt och mycket snö på vägarna. Har inte fått någon sladd än idag, och har inte blivit stående och spunnit någonstans, så det är godkänt.


Blåser visserligen lite för mycket ute, tycker jag. Men oj, så fint det blir. Känns ju som hela världen är inbäddad i bomull. Älskar när de kala träden blir helt vita!!! Så vackert.


Har försökt hålla ett lugnt tempo idag. Efter förra inlägget, har jag kört 1 barn till en kompis. Sen var jag och de 2 övriga och tittade på ett intressant objekt att ev. försöka kunna köpa i framtiden.... (under har skett förrut, bara inte för mig....). Lite lunch här hemma, olika rester till oss alla. Sedan nästa son som skulle till en kompis.


Väl hemma var det läge att försöka sig på att sopa av lite grann. Jag har bott i radhus i drygt 4 år, men jag har ännu inte köpt någon snöskyffel.... Går jättebra med piasavan, om man håller efter. Har bara en liten gång till dörren att hålla rent. Dock oerhört tungt när det är blötsnö...känns i kroppen. Så idag lär jag inte behöva träna överkroppen. Dessutom kommer jag ju få ut o sopa igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 11 oktober 2012 21:00

Är ju hemma och sjukskriven denna veckan. Veckan började JOBBIGT, hade ju sån ofantligt otrevlig yrsel. Kände mig sketfull, tror tom. jag tog extra steg och gick emellanåt väldigt bredbent för att hålla balansen.   Idag har varit en bra dag! I al...

Av Jessica - 9 oktober 2012 20:40

mot denna yrsel jag har drabbats av? Ingenting.   I söndags började det. Var så gräsligt yr hela dagen. Trodde jag skulle svimma... Höll mig mest sittande i soffan eller liggande i sängen. Igår var det bättre. Inte bra, men mycket bättre. Id...

Av Jessica - 7 oktober 2012 21:53

Nu har jag gjort det - dragit i bromsen.   Har känt mig ok, ärligt! Men så idag..... har inte haft någon ork alls.... har dessutom känt mig svimfärdig hela dagen. Knappt kunnat sitta upp. Har känts som när jag känner av mitt låga blodtryck. Bruka...

Av Jessica - 6 oktober 2012 17:01

.... med den lilla, lilla trädgården bor den lilla, lilla "tanten"...   Men jäklar i min låda vad mycket det är att göra även om huset o trädgården är väl så liten.....   Har idag rensat hängrännorna, välbehövligt kan jag lova... (det ser m...

Av Jessica - 5 oktober 2012 18:47

Hmm, precis de orden fick jag höra i em när jag efter jobbet uträttat ett ärende på posten.   Å det är ju dessutom precis så som jag kände/känner mig.... helt slut!... Att jobbet kan köra helt slut på en..   Åkte sedan raka vägen och hämta...

Ovido - Quiz & Flashcards