Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Jessica - 3 februari 2012 22:06

vilken arbetsvecka!!!..... hua...


Tyckte ändå det gick bra, men oj vad jag var trött i dag när jag kom hem och verkligen kunde koppla av. Har inte gjort någonting på HELA kvällen. Bara suttit här framför datorn, druckit kaffe och spelat dumma spel.. Fast det var nog precis det jag behövde. Behöver inte använda hjärnan alls.


Borde nog gå och lägga mig istället. Försöka få till lite sån där skönhetssömn... men vad hjälper det??


Har i alla fall ikväll blivit bjuden på födelsedagsfika på söndag. Jag och killarna ska åka till Björkekärr och fira Amanda som fyller 8 år! Så imorgon blir det för mig och killarna att slå våra kloka huvuden ihop och hitta något som uppskattas av en 8-årig tjej. Är ju synd att säga att man är bra på att veta vad tjejer gillar. Har desto bättre koll på vad killar under 10 år önskar sig!


Hela helgen ska det vara jättekallt. Passar mig, för jag tänker göra så lite som möjligt denna helgen. Bara försöka ladda batterierna.

Ovido - Quiz & Flashcards