Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Jessica - 12 mars 2012 21:28

I eftermiddags när jag och grabbarna kom hem, beundrade vi den nymålade väggen... Fin grå färg, MEN, inte samma som de andra....


Suck! Så trots att jag hade med mig etiketten från den andra grå färgen, så blev det fel. Lite trött blir man. Fick för en stund den där känslan, när luften går ur en. När man känner sig som en ballong som någon stuckit hål på...


Valde dock att inte fastna i den känslan, utan försökte tänka positivt. Får ju vara tacksam att jag bara har målat en liten del av vardagsrummet och inte allt. Så mycket jobbigare det hade varit då...


Ja, ja... får ta mig åter till Hornbach och se om det går att få någon rätta på detta. Känner inte precis för att betala för ny färg... Men detta får bli tidigast på onsdag. Tisdagen är som alltid redan mer än fulltecknad.


Så har man inte redan att göra, så får man!

Ovido - Quiz & Flashcards