Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Jessica - 23 mars 2012 19:04

När jag kom hem gick luften ur ballongen. Ja så kände jag mig. Kände mig ganska så pigg när jag lämnade jobbet, förmodligen lite extra energi av att det var så underbart väder ute..


Hann väl bara komma hem, så kändes det precis som någon stack hål på ballongen och den föll till marken helt platt och sladdrig. Så kände jag mig idag. En talande beskrivning tycker jag.


Varit en vecka med fullt upp framför allt på jobbet. Har dessutom också försökt att bättra på min flex lite grann, en flex som lyser röd varje gång jag loggar in på jobbet.... Den lyser fortfarande röd, men siffrorna är något mindre... Även denna dagen fullt upp på jobbet, lite rörigt, mycket känslor emellanåt. Försöker att hålla mig lugn, men ibland är det jäkligt svårt, för att inte säga omöjligt, att "stressa igång" av andra....


Ska försöka mig på en tidig kväll ikväll, för att förhoppningsvis har fullt med ork och energi i morgon då det fina vädret skall återkomma, och då vi skall fira Peter som snart fyller 6 år!!!

Ovido - Quiz & Flashcards