Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Jessica - 16 mars 2012 22:16

Mina söta små killar.... man blir så ofta varm i hjärtat och hela kroppen!


Idag hade de en önskan om att få vara uppe så länge de ville. Ok, sa den "snälla" mamman.

Vi är ju alla trötta efter en "arbets-vecka".


Lilleman, snart 6 år, bestämde sig strax före 21, att han nog skulle gå och lägga sig. "så jag inte är så trött på simskolan i morgon, för då är det så jobbigt att orka med alla saker vi ska göra". Klok liten unge.


Mellanbrorsan, somnade i soffan vid 21.10


Storebror sitter fortfarande i soffan och kämpar. Fram till för en kvart sedan tittade han på Aktuellt! (Jag satt här vid datorn, så han valde själv vad han tittade på, gullunge) Nu vet jag inte vad det är som han tittar på, verkar som någon slags dokumentär!


Sa till honom för en stund sedan att jag är så trött. " men mamma, gå och lägg dig då!"..... Snart ska jag göra som han säger. Undra hur länge han sitter uppe?

Av Jessica - 16 mars 2012 18:59

Hur trött kan man bli? Trots att det bara varit en 4-dagars arbetsvecka för mig denna veckan, så är jag ändå helt slut. Trött i hela kroppen, ont på div. ställen troligen relaterat till stress och spänningar, svårt att hålla ögonen öppna.... skulle helst bara vilja lägga mig och SOMNA!!!


Får dock hålla mig vaken en halvtimma till, då ska Oscar hämtas hos sin kompis, sen kan jag nog mer eller mindre "dö". Att jag blir såhär extremt trött på fredagskvällen, är nog för att jag kopplar av extra mycket, då jag vet att det är ledigt i morgon. Därmed inte heller så mycket kvälls-sysslor som "måste"/borde göras.


Matlagning och röj efter maten, är avklarat. Så nu är det inga mer måsten för ikväll. Tror jag ska lägga mig samtidigt som barnen i kväll. För vad är det för nytta till att jag sitter som en zombie i soffan och bara stirrar rätt ut i luften??...

Ovido - Quiz & Flashcards