Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Jessica - 29 mars 2012 22:34

Har faktiskt varit ute på restaurang och ätit i kväll. Inte speciellt ofta som det sker. Ikväll var jag ute med jobbet. Vi skulle fira två 50-åringar. Ikväll blev det grekisk restaurang.


God mat, lättöl, halvdålig service, TREVLIGT sällskap! Här hemma höll lillebror ställningarna. Dock inte så mycket att "passa barn" nu för tiden, utan mera bara att det ska finnas en vuxen närvarande.


Brorsan o killarna gjorde pizza.Tack käre bror för hjälpen!


Jag var inte borta så längre, tidig kväll, för i morgon har vi en extra tidig dag. Oscar ska ha utvecklingssamtal i skolan, hans pappa får följa med på det. Själv ska jag åka iväg med kaninen till Blå Stjärna. Dax att göra honom lite mindre manlig....dvs. kastrering.



VAB

Av Jessica - 29 mars 2012 12:21

Ja, nu är det 3:e dagen med VAB, tröttsamt. Dock positivt att Axel blir successivt bättre. I natt har han faktiskt kunnat sova hela natten. Ibuprofen gör nog susen!


Vi var redo att ge oss iväg till skola, dagis och jobb i morse. Alla var påklädda, men då började han istället må illa.... Så eftersom det har varit sjukt denna veckan, så vill jag inte pressa...


Trots att jag är hemma hela dagarna, så får jag INGET gjort. Det tycker jag känns lite sådär.... Jag är istället helt slut. Sover lite extra varje förmiddag. Axel har varit jättetrött till följd av dålig nattsömn, men han sover inte... I och för sig går han o lägger sig vid 19.30 och sover... Kanske är den skillnaden som gör det.


Nu ska jag snart iväg. Dax att åka med Oscar till öronläkaren, för årlig kontroll...Alltid är det något.

Ovido - Quiz & Flashcards