Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Jessica - 19 mars 2012 20:30

Att lämna bostaden vid 7.30 på morgonen och komma hem 12 timmar senare, är inte min favoritsyssla. Tiden mellan jag stängde min dörr tills jag öppnade den igen, bestod av att transportera sig till och från jobbet och dess emellan arbeta. Varannan måndag gör jag dessa mysiga arbetspass. Inte nåt som jag önskar, men vad gör man inte för att ha möjlighet att vara mer med sina barn....


Finns nog i alla fall ingen som helst risk att jag skulle bli arbetsnarkoman.


Jag gillar mitt jobb. Kul arbetsuppgifter och en bra arbetsplats med BRA arbetskamrater, så där finns det inget att klaga på. Men med åren, har jag insett att jag är en "hemma" tjej, eller kanske tant????...


Älskar att vara hemma och bara softa. Blir inte mycket tid till det när man kommer hem vid 19.30 och är helt slut i både kropp och knopp. Nu ska jag städa kaninens bur, det blir allt som blir gjort denna kväll. Får bli väl så!


Hoppas ha mer ork och tid i morgon, efter avslutad arbetsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards